我愛的曼谷

標準

正如所有美好的東西一樣,我的假期飛快的過去了,今天又重新要上班了。

今次是自一月短暫的兩天後,再次來到曼谷。

今年八月曼谷開了它們的機場快線,鐵路在機場的地下一樓,有兩條路線,快線是從機場到makkasan站,可以從該站轉換到mrt,又或像我,坐另外一條城市線,有七個站,在總站可以接BTS。城市線價格只是十五泰銖,四元港元。下車可轉乘bts,和我們港人常到嘅central world,hyatt (四面佛)只是兩站之距。時間也只是半小時。

由於有promotion,我選擇咗住響比較新嘅renaissance,雖然我原本唔係佢地會員(通常我都住intercont集團同shearton集團,因為儲分),酒店位於intercont對面,hyatt隔離,不過由於新,好多的士都唔知佢響邊。

酒店大堂同酒吧裝修新潮

房間裝修則偏向豪華

酒店員工係我響泰國咁多次最友善嘅,我等緊check in已經有人俾杯凍茶同凍毛巾俾抹面,而我幾日裡面遇到嘅所有職員都好友善同專業,有機會大家可以試下。

亦都終於去咗state tower,靚,但係絕對係太貴,我寧願去banyan tree

Central World 仍然存在,雖然無咗一棟

曼谷,仍然係我最喜愛嘅渡假地

發表迴響

