新少林寺

標準

被朋友強迫下去咗睇新少林寺。簡單講,爛片一套

雖然我個人好佩服佢做事勤力有禮,但係一向覺得劉生做戲好劉華,無論忠角奸角,總之就係要型

套片上半講劉生係一個大軍閥,殺人不眨眼,為咗權力重準備謀殺兄弟,響落手前計中計俾自己手下謝亭鋒黃雀在後差點被一舉殲滅。劉成功逃脫但女兒不幸身亡,之後講佢點響少林寺被救,心態由開始時深深不忿,到後來看破自己才是一切問題源頭,深自懺悔

頭段拍得已覺十分憍情,劉嘅角色十分邪惡,亦十分平面。一路覺得香港電視劇人物好平面,覺得係方便老人家同小朋友(唔覺老人家好鍾意問邊個係衰人/壞人咩);好壞分明方便佢地嘅認同感,估唔到電影都係咁

後半講謝得權後點樣變本加厲,重同洋人勾結,出賣國寶,殘殺同胞;謝嘅邪惡程度簡直有點漫畫程度,為邪惡而邪惡了,有點滑稽。而劉就搖身一變帶領少林僧人變成義勇群英,上保國寶驅逐番邦洋鬼子,下救難民於危難。最尾重要講段彷彿Martin Luther King I have a dream咁嘅少林精神長留我心,加上難民頂禮膜拜,少林僧人直情義勇群英加菩薩降世。最後劉捨身成仁,開度埋謝,劉生fans差不多要手按心口反白眼

恕我唔係劉嘅影迷,亦唔覺得套戲講出咩少林精神/佛教精神(反而覺得戲內二師兄拿住戒刀追殺謝嘅殺手,話超度佢有點令我反胃)。

因為要符合大陸市場,所以最終大惡人都係老外,就算謝咁喪心病狂,都差尐被害,其實近年都有唔少片係咁,就好似葉問2

 

講到尾,我都話睇127小時㗎喇

發表迴響

