Girl group

標準

我想這是歷久不衰的formula吧?把穿得不多的妙齡少女放在一扭來扭去

我年輕時香港倒是沒有什麼大紅的少女團體,外國的有spice girls, TLC,日本有早安少女組

轉眼十多年後現在有AKB48, 韓國先有 Wonder girls, 現在有少女時代…說真的,你能夠分得開誰是誰嗎?

唔係好識評論佢地…Spice Girls

TLC,如果我話佢地有才華過Spice Girls 唔會有人反對掛?

播到聽到想發惡夢嘅 Nobody

而家當紅嘅少女時代…我唔識分,個個好似一樣樣…

但係坦白講句…我又覺得更引到我注意力…唉

 

發表迴響

