近來聽到的好音樂

影片

近日有機會聽到陳潔儀隻 想像空間 Live The Music Room Concert Live ,久違了的美好聲音。

當日買不到票現場欣賞個演唱會,極力推荐大家呢隻碟。一路覺得kit擁有天籟般的聲音,零四到一一年曾經退隱樂壇,無論玩票性質與否,希望kit有機會唱多尐歌,佢把聲唔唱多尐歌,簡直對唔住上天

另外一個係閻奕格,一個響之前台灣歌唱節目贏到開巷嘅選手。

有趣嘅係,閻無響節目勝出後出碟,而係返左boston拿返個學位先返嚟,我諗係家教嚴嘅關係(閻父親是香港中樂團指揮閻惠昌先生)

下個月佢嚟香港演唱會,正當我諗緊好唔好買,因為覺得一個咩碟都未出收我三百八好似唔多抵(係,我係cheap佬),好似話七分鐘賣晒飛…好喇,唔駛諗

我十分期待嘅一個新星

發表迴響

